EysaTaha Selam kızlar çok araştırdım sağlıklı olmadığını okudum fakat sonuç çok severek kullanıyoruz 😁🤦🏼♀️ Eskiden biz hep bu şekilde büyüdük Allah’a şükür çarpık falan yürümüyorum☺️Günde toplamda 1 saat duruyor yada durmuyor yürüteçte çokta seviyor sıpa dört dönüyor evde😁Bizim gibi kullanan anneler varmı aramızda ?
Domino Ben 2 bebeğim de de kullanmadım. Kullanmayı da düşünmüyorum. Yere battaniye seriyorum kalınca. Donuyor yuvarlanıyor kendi halinde. 🙄