Oğlum 4,5 aylık uzun süredir kakasını yaparken çok zorlanıyor sancılanıyor ağlıyor sürekli uyku uyumuyor malesef ☹️ Kakası mukuslu hafif katı kıvamlı ama kabız değil doktor bi fitil verdi onu koyunca yapıyo kakasını fitili de tekrar beraber çıkarıyor şimdi fitil bitti. Yine aynı sorun devam ediyor acaba bi çay kaşığı zeytinyağı versem sorun olur mu? Bilenlere sormak istedim