Kızlar ben baktım öyle aman aman bir indirim yok bence. Dalga mı geçiyorlar acaba? Geçen hafta oğlum için koton dan sipariş verdiğim sweat daha uygundu. Bir de reklam yapmadık onun yerine indirime ayırdık bütçeyi diye açıklama yapmışlar. E reklam verirken de indirim oranları böyleydi hatta ridaha fazlaydı. Geçen sene 50 60 arası uyku tulumu aldım oğluma bu sene 110 olmuş.