Selam kızlar oğluma tek kişilik yatak aldım ama uyutamıyorum çünkü kenarları açık oğlumda biraz deli yatıyor 23 aylık bu arada …kızımında 3 yaşından beri yatağı var ama kafasını koyduğu gibi kalktığı için ona gerek duymadım bana söylermisiniz kenarını nasıl kapatabilirim siz nasıl çözümler buldunuz bana önerirseniz sevinirim 🙏🏻☘️