Bellabells Arkadaşlar aranızda bilgisi olan var mı bir türlü ziraat müşteri temsilcisi ile görüşemiyorum.telden klavyeden işleme yönlendiriyor ama orda da sonuç alamıyorum.nasıl görüşebilirim. Bankaya bu hafta gidecek vaktim yok.bilgisi olan var mı ?
Bellabells Hadi arkadaşlar telefon başında kafayı yedirtti bu telesekreter bu numarayı tuşlayın şu şifreyi girin.yok işte o numarayı bilsem seni niye arayayım. Bir de yönlendirmiyor temsilciye
Bellabells lanadelmiyav daha önce ben de direkt bağlanıyordum. Şimdi tc girer girmez direk hangi işlemi yapacaksın diye soruyor.
asiltonunmommysi Bellabells ay mobil veri demişim ya kafam nasıl güzel 😂 mobil şubeden bize ulaşın falan oluyor ya onunla
Smyrna35 Kayıp çalıntı kart birimine bağlanın 2 saattir işlem yapmak istediğim birime baglanamıyorum de ordan direkt aktarıyolar seni😂
Bellabells asiltonunmommysi denedim öyle de olmuyor.müşteri temsilcisine bağlanmıyor.öyle de şifre istedi. Şifremi bilmiyorum işte.unuttum.her işlem için şifre istiyor.sinirlerim bozuldu. Bu yaptıkları hiç etik değil bence 🤒