Kızlar oğlum 27 aylık ve kalabalık ortama yabancı bir ortama girince çok hırçın ve ağlıyor doktor yalnız kaldığı ve akran görmediği işin böyle davranabilecepini söylüyor ama kreş fiyatları da malum. Civarda götürüp bilgi verebilecek var mı acaba haftanın birkaç günü oyun grubu olur ya da kreş bilemiyorum. Minyon ve zayıf belki yemek yemesi akranlarıyla vakit geçirmesi bizi olumlu etkiler.