Mary61 Merhabalar 1 hafta önce sezaryen doğum yaptım. Ama dikiş izinin olduğu üst kısım şiş duruyor. Kendiliğinden geçer mi? Yoksa birşey yapmama gerek var mı? Doktor bir sölusyon verdi onu sürüyorum. Ama kafama taktım ya geçmezse :(