Kızlar iki gündür kızımda (7,5 aylık ) hırıltı ve öksürük var bugün burun akıntısı başladı ,çokşükür ateş yok bu gece de geçmezse hastaneye gidicez zaten ama akşama kadar ne yapabilirim etkili yöntemleriniz var mı şimdiden teşekkür ederim ( zeytinyağı ,udihindi yağı içirdim ,pekmezli su içirdim ayaklarının altına zeytinyağ sarımsak sürdüm çorap giydirdim )