Eafl bence çok güzel kilo almış. Hiç endişe edilecek bir şey yok. Benim bebeğim erken doğmuştu 35 haftalık. 2210 gr dı. Şuan 80 günlük. Anca 4 kilo falandır. Kilo alımı iyi ve sağlıklı diye hiç dert etmiyorum. Önemli olan gerekli kadar alması kilolu olması sağlıklı olduğı anlamıma gelmez. Bebeğiniz çok iyi durumda. 🌼❤️