Bebeğim 4 ay 10 günlük (özel bir durumumuz var doğduğunda ishaldi 2ay Cook fazla kakiş akitiyordu( toplu yapmayip )sonra kendi kendine her ay daha iyi oldu biogaia da kullanmaya başladık iyi geldi) hastanede yattık şükür problemi yok zamanla bağırsakları gelişecek dediler.
**Şimdi ishal yapıcı şeyler tüketmiyorum , gqzliydi da 4 ay oldu ya gaz yapan şeyler de tüketmiyordum yavaş yavaş tuketeyim mi sizce? Mesela çay dahi 2 çok açık bardak içip Baska içmiyorum (uyumaz pek 200miligram sınırına dikkat etsem uykusunu etkiler mi?)
Mesela karnabahar yemeği var diyelim ki kimyon döküp yiyor musunuz henüz bulgur dışında hiç bakliyat yemedim.
Bezelye de gaz yapıyormuş nohut vs gibi çok mu yapıyor yiyenler yazabilir mi?(ishal yapmadığı için yemeklerime alternatif olsun istiyorum)
*** İlk 2 ay pisikle çok mücadele edince korktum pişik yapan şeyler de tüketmiyordum sorum şu mesela limondu, domates di, işte portakal di yiyor musunuz ve pişik oluyor mu bebisleriniz? (Kaka sayımız çok olduğu için yaptığında farketmezsem asit yakarsa diye korkuyorum)