BaranOgur Teşekkür ederim. Bence evde olması gereken bişey. Tutunarak yürümeyi öğrendi çitlerde kızım. Küçük bir çit değil büyük bir çit yaptım ben. 2 setle başladım 3 set yaptım. Sıkılmıyor da. Evcilik oynuyoruz şimdi😀çitin içinde. Masalar mutfaklar kurduk. Bahçe yapıyorum bazen kızıma eğleniyor