papatyaannee Kızlar humananın kimyonlu rezene çayı var açtım kutuyu fakat çok içmedim kutu dolu en fazla 2 ay olmuştur bu çay ne kadar bekler üstünde açılan paket 4 haftada tüketilmeli yazıyor atmayı düşündüm
papatyaannee Asya2 Bilmiyorum ki kutunun kapağı kapalı duruyor iki kere içmiştim öyle duruyor tadına bakmaya cesaret etmedim