Kizlar merhabalar 1 aylik bebegim var gaz sancisi cok oldugu icin normalde bu zamana kadar hep yan yatiriyodum ama simfi bi kac gundur yan yatirinca uyumuyor yuz ustu yatirinca uyuyor galiba karnina baski oldugu icin rahat uyuyor. Ama bazi yerlerde tehlikeli diye duydum sizin bebislerde boyle yatan varmi acaba