07kaan Bebeğim üç aylık uykuya geçişlerde ve uykusunda sıçramalar şikayetiyle gittik nürolojiye ,Uyku myoklonisi teşhisi kondu. İlaç tedavisine başladık. Var mı bu durumu yaşayan varsa lütfen yardımcı olabilir mi ?