Kızlar benim ellerim ayaklarım uyuşuyor hissetmiyorum geceleri titreme geliyor gibi oluyor tansiyonum düşüyor başım dönüyor uzun süre ayakta kalamıyorum neden böyle olur ki doğum yapalı 1,5 ay oldu sezeryan oldum Bir de göbek deliğimin yani ağrıyor hangi bölüme gitmeliyim hangi doktora gitmeliyim bilgisi olan var mı