Limonkizvera 2prenses1anne merhaba 7.5 aylıktan beri blw yöntemi ile gidiyoruz onun yiyebileceği besinleri o yiyor sıvı formlu olanları ben yediriyorum.suan 20 aylık olduk. Alıştıpı için hep kendi yemek istiyor. Analık tabi aralarda ağza tepiştirme yapmadan olmaz : D ama %80 kendi besleniyo
2prenses1anne Limonkizvera teşekkür ederim bizim de aynı ama hep oyun oynuyor az yiyor hem kendi hemde ben yediriyorum daha yolun başındayız yeni geçtik sayılır
ikiprensannesii2 15 aylık oğlum 2 aydır falan kendi yemek istiyor çorba hariç diğer şeyleri çatalına kaşığına birlikte koyuyoruz kendisi yiyor. Çatala batırmayı biliyor ama kaşığı tam kavrayamadı☺️
2prenses1anne ikiprensannesii2 maşallah biz daha yeniyiz ek gıdaya yeni geçtik sayılır genel olarak oyun arada yeme ancak keşfediyor
Limonkizvera 2prenses1anne el kordinaayomu 8 ay itibariyle arttığından bu aylardan itibaren blw öneriliyor genelde 8. Ay kadar biraz tadım ayı gibi aslnda daha somra finger food denilen parmak besin (tutması kolay katılıkta ve formda olan besinler) ile başlayıp daha somrasnda kasık çatal tutma dönemiyle devam edebilirsiniz.
tugceyildiz 20 aylık iki aydır her şeyi kendisi yiyor. Çorbasını, yoğurdunu, katı yemeklerini. Zaten ben yedirmeye çalışsam da yemiyor benim elimden. Kendisi yemek istiyor.
alchn Oğlum isterse yer atıştırmak lik meyve falan kendisi yer ama iştahsızlık sorunumuz olduğunu için zaten yemek yemiyor zoraki çizgi film le ben yediriyorum 23 aylık
birkizannesi_ 23 aylık genelde kendi yiyor çorba vs dışında. Geçen kurufasülyeye ekmek bandı da yedi 😃 bütün aile onu izledik ahahah