Kattyperryy 1 buçuk aylık bebegim var biyere giderken ana kucağı ile götürüyor duk ama artık ağırlaştı bir şeye koymadan götürsem bir sıkıntı olur mu kucağımda
Rengin Kattyperryy Gideceginiz mesafeye bağlı. Bebek arabası çok rahat olur ben öyle yapardım asansör yoktu 5 kat zor oluyordu ama hallediyordum rahat rahat yürüyüş gezme vs yapıyordum
Koala06 Kattyperryy Arabayla gideceksek pusetini alıyorum arka koltukta ikimiz. Yürüme mesafesiyse bebek arabasına koyuyorum
Cirkin Kattyperryy bebeğim 9-10 aylık olana kadar hep kanguruda taşıdım önümde solomombabynin kangurusunu almıstım rahat oluyordu. Bana da bebek arabasından ziyade daha cok hareket özgürlüğü sağlıyordu sanki o yüzden kolay geliyordu.
gulsen03rs Kesinlikle sling 🧡 iki bebeğimi de hep sling ile taşıdım özellikle 6 aya kadar. Hem anne kokusundan ayrılmadılar hemde ellerim boşta kaldı rahat ettim. Ama mesafe uzunsa sırt ve bel ağrısı oluyor. O zaman da bebek arabası kullanıyorum.
Purpura26 Kattyperryy Kucakta daha zor olur hiç taşınmıyor. Gittiğin yerde bir yere de bırakılmıyor Pusetin içindeyken her yere bırakılıyor
Asya2 Kattyperryy evwt agir oluyor bende zorlaniyorum ama oturmaya baslamasi lazim bence kucakta götürmek icin