Bebeğim 6.500 kg du 1 hafta önce molfix kullanıyoruz 3 numaranın kanatları bel kısmında Ki tam içine girmiyordu çişi kaçmaya başladı ve çatalı görünecek gibi duruyor 😂 bugün 4 numara aldım üstüne 7-14 kg yazıyor iyi gibide bu bez işini anlamış değilim kaç numara kullanıyorsunuz büyük olsa sorun mu