Merhabalar herkese, elimde hiç kullanılmamış aptamil mama var. Doktorumuz kilosu az, mama başlayalım dedi ama ben kullanmak istemedim. Eğer bebeğini mama ile besleyen var ise uygun fiyata vermek isterim, ben de bu parayla kızımın başka bir ihtiyacını karşılayacağım nasipse🙏🏻