Gerçekten artık ne yapacağımı şaşırdım
kızım şu an 2 ay 22 günlük. Doğduğundan beri ağlıyor, ciddi anlamda ağlamadığı en fazla 15 dk olur fazlası olmaz.
Artık algıları açıldı oyalanır diyorum ama olmuyor
Sabah kalkıyoruz kahvaltı bile yapamıyorum, emzirirken atıştırmaya çalışıyorum. Emzirme de bir yere kadar tabi 1 saat emiyor sonra yine başlıyor ağlamaya. Babybjörn anakucağı aldık onda da çok oyalanmıyor. Biraz yerde oyun halısında oynatmaya çalışıyoruz ama o da mutlu etmiyor. Bazen gezdirsek bile ağlıyor. Hiç bir yerde durmuyor, o yüzden anneme bile gidesim gelmiyor burnumdan gelecek diye. Ben artık gerçekten napacağımı şaşırdım asla ama asla oyalanmıyor mutlu olmuyor. Öyle bebekler görüyorum millet oynatıyor bırakıyor anakucağında duruyor. Benim bebeğimde mi sorun var anlamadım. Gündüz uykusu desen asla yok zaten, sallarsam yarım saat uyur o da ayağımda. Nolur ilerleyen aylarda geçecek düzelecek diyin bunalıma giriyorum yavaş yavaş.. o ağladıkça bana da ağlama krizi geliyor haliyle..