annelikhalii eşim özel bir hastanede ortopedi doktoru, ben ise x bir ilaç firmasında ürün müdürlüğü yapıyorum.. hem maaşlarımız, hem kira gelirlerimiz var.. bir yerlere gelebilmek için verdiğimiz mücadelelerin ve çabaların su an meyvelerini yiyoruz.. bebek olmadan önce yatılı bir yardımcı almıyorduk. Tedavisiz bir şekilde çok şükür bebeğimiz oldu ve ben- eşim bütün zamanımızı onunla geçirmek istiyoruz.. Burada herkesin ekonomik gücü farklı, Dünyanın her yerinde farklı.. ama ben üniversite sınavlarıma kadar sürekli ders çalıştım.. ne bir akrabamın düğününe, ne bir doğum gününe ya da özel bir güne ne yazık ki öyle çok katılamadım.. bu kadar emek verdikten sonra da su an rahat etmek istiyorum.. özel bir konu olduğu icin de kusura bakmayın aylık gelirimi burada açık açık yazmak istemiyorum.. sevgiler 🌺 (aklıma Müge anlının internette sürekli dolaşan bir repliği geldi.. sen görümcenle oturup kısır yerken ben sınavlarda kol çürütüyordum) diyordu ya.. sözüm meclisten dışarı bu arada..