Kızlar 4gundur agır hastaydım atesim 40dan asag dusmuyordu. Halsizlik bogaz agrısı bas agrısı ciğerlerim tıkalı. Dedım kesın COrona oldum ıkıncı ıkez. İlk oldugum gbıudım ama daha agır gecıyo. Neyse uckez test verdım negatf cıktı yıne atesim dusmuyordu acıle gittim. Doktor testine bakmam kesın pozıtıf sın mutasyona ugradgı ıcın gorunmuyodr dedı kızlar inanın ailemden uzaktayım bebegım 4aylık ona bıle bakamadım. Arkadsları sağolsun yemek yapıp getirdiler. Neyse doktor 5gun boyunca serum karısını yaptı 1000lık.ve emzırebılırsın dedı. Serumu takan hemsıreler de abla sakın emzırme en az 4saat cnku agır ilaclar var dediler. Neyse bebegıme mama veriyorum cok ugrastı aclıktan bayılacak almıyor. Mecbur emzırıyorum. Benım gbı olanlar oldumu. Bı sakıncası olurmu kı.