Kızlar bebeğim 2900 doğdu.29 günlük şuan 4 kilo 100 gram.ayın 26sında doktor çok hızlı kilo aldığını söylemişti aşırı gazlı o gün lavman yapmıştı çok işe yaramadı da neyse.26sında acilen götürmüştüm doktora önceki randevu 3 gün önceydi 3 günde 200 gr aldığı için aşırı demişti emzirme süremizi 3 saate çıkarmıştı.şimdi yine çok kilo almış gibi geldi bana 8 günde 400 gr normal mi