Kızlar merhaba, bebeğim çok iştahsız kilosu idare eder ama boyu kısa gibi. İnternette araştırırken argivit şurup gördüm yorumlarda çoğunluk iştahını açtığını boy uzamaya etki ettiğini falan yazıyordu. Boy uzaması genetik değil mi böyle şurupla falan oluyor mu?Kullananlar yazabilir mi?