2bebelianne__ Gizemeris evde pijama ile geziyordum kontrole elbise ile gittim sonraki kontrollerde tayt giymiştim
Gizemeris Kizimmmmm bende pijmaylayım evde sürekli ama hastane işlerimiz çok sıkmıyor dimi rahat oluyor pantalon o yüzden endişeliyim
Gizemeris 2bebelianne__ bende tayt ile gittim kontrole. Pantalonlar yüksek bel zaten ama endişe ediyorum doktor korse takabilirsin dediğine göre pantalon giymektede sakınca olmaz herhalde🤷🏼♀️
serenity_35 Bana doktorum 5 günlük sezaryenliyken karnını sar demişti göbek kalmasin diye zararı olsa onu demezdi herhalde pantolon un zararı olacağını sanmıyorum
Sevo2855 Gizemeris hamile pantolonumu giydim bi süre,birde gazlı bez koyuyodum ince bi kat ama yazdı genelde elbise giydim