Merhabalar biz bugün 1 aylık olduk fakat çok derdimiz var. 🤦🏻♀️ Gün içinde kendisi 1 yada 2 kez kaka yapabiliyor gaz çıkarta biliyor fakat gece saat 3 oldumu ağlamalar başlıyor kendini diretiyor zorlanıyor dün gece fitil verdim onunla biraz rahatladı hip mama artı beni emiyor tam diyorum kaka yaptı gaz çıkarttı bu gece rahat uyur 3de yine aynı sorun sizde yaşadınız mı sizce bu durum kolik midir ne yapmama gerekir tükendim artık