Destinaaa Bebeğim hem anne sütü hem mama alıyor 2 2 buçuk saatte acıkıyor 90 100 cc içiyor bazı zamanlar saldırıyor biberona normal mi acaba sizler nasıl besliyorsunuz
Yasemin38 Destinaaa bende mama kullanmadım hiç bilgim yok canım. Ama sık sık emzirmeni tavsiye ederim