Bebegimm1 Rahimesevda 2.5 cok cok fazla terletir ben 23 dereceye 1.5 aldim terletiyor giydirmiyorum dogru duzgun onu bence 1 tog falan alin yada giydirmeyin dedigim gibi oda isisina gore cok fazla
ZMK Rahimesevda odası küçük olduğu için sıcak oluyor beşik peteğin yanında benimkin edaral geliyor sıcak sevmez
PrensesElizAnnesi Ben de ince aldım bir de kalın alacaktım öncesiyle bile çok terledi. 1.6 tog ve oda 23 dereceydi. Sizinki çok daha fazlaymış. Çok soğuk evler için 2.5 tog tulumlar. Kullanma talimatlarnda da yazıyor hangi sıcaklık ne kalınlığı giymeli.
Lidya-t Rahimesevda Aynen ben de 1.6 tog aldım bebeğim hiç huysuzlanmadı oda sıcaklığıda aynı sizinle
Merve43 Rahimesevda 2.5 tog uyku tulumu 20 21 derece için filan uygun 25 26 derece için çok çok kalin pişer cocuk. Bence o derece oda sıcaklığı için uyku tulumuna gerek bile yok pijama takımı yeter