Merhaba anneler beş aylık bebeğim var bugün rota aşısı ikinci dozu olduk , menenjit aşısı yaptircak mısın diye sordu sağlık ocağinda ki ebe evet dedim zamanı daha bilmiyorum çocuk doktoruyla görüşmedim dedim . Siz yaptırdınız mi ve ne zaman yapıldı ?