Annelrr sorum başlıkta. Bbeğime günde 3 öğün mama veriyorum(130-150 cc içebiliyor) 3 kerede ek gıda veriyorum. Sabah uyandıgında mama sonra vakit geçşbce bizimle kahvaltı az veriyorum labne cici bebe pekme flan sınra 2 3 gibi mama akşamüzeride herhangi bir çorba sonra uine mama gece yatmadan öncede ya yogurt yada meyve. Bana göre yetiyor zaten ek gıdalarıda az yiyor 2 3 tatlı kaşıgı flan.. siz nasıl devam ediyorsunuz bu ayda ?