ikiKudurukAnnesi ben hipp in 5 tahıllısını kullanıyorum sadeceorganik tahıl var kızım prematüre bunyuzden doktoru irmik fln önerdi günde 1 kez .bende kaşık mamasına tahin falan koyuyorum zaten mamayla yapılıyor mama da tüketmiş oluyor. Kaşık maması olarak Sadece onu veriyorum bazen çorbaları çok sıvı olduğumda kıvam vermek için tatlı kaşığı kadar fln ekliyorum çok yoğun cnkü. Diğerlerini kullanmadım çoğunda şeker var şeker ve tuz 2 yaş altında böbrekleri çok yorar ve bı ürün sadece tahıl olduğu için yapay madde madde yok içeriginde. Siz belki peynir yumurta fln da eklentisiniz . ben az da olsa tek tek tadına vararak yemesinden yanayım gıdaların. Bulamaç yiyen çocuklar ilerde beslenme hususunda daha çok sorun yaşıyor gıdaları reddediyor benimki de çok az ve çok yavaş yiyor ama enkazından hergğn yarım yumurta, ⅓ avokado 1 zeytin falan bitirecek şekilde tek tek yediriyorum sonrasında mamasıyla bu kaşık mamasını karıp tğkettiryorum