Merhaba hanımlar benim oglum 1 yasina gireli 3 gün oldu merak ettiğim şey su Habire emmek istiyor yemek yemiyor emdigi zaman da meme vermedigim zaman da icim sızlıyor . Doktor memeyi gunduz azalt dedi ama mümkün değil yakami birakmiyor . Biberona normal süt koysam dokunur mu artık araştırdım 1 yastan sonra verilir diyo ama tereddütde kaldim . Emmeyi de biraksin istemiyorum tabi daha erken veriyormusunuz hazir süt acaba ?