Kahraman4545 Normal doğum 40 kontrole gittim aletle baktı genişletti sanırım kanama oldu canımda acıdı böyle olan var mi ?? Kanama olduysa ne kadar sürdü ?ara ara geliyo birkaç gündür
MyEternalLoveNoyann Kahraman4545 benimde doktorumda çağırdı kirkimda da daha gidemedim 46gun oldu ins gidince bakalım bende nasıl olacak