Si_se_ta_be Linçleyecekler hiç okumasın bile. 3 ay 21 günlük kızım sürekli terliyor havalarda yağmurlu malum hasta olacak gibi oğlum için ayva ve kuru dut kaynatıp vericem sadece bı 30 cc fln da kızıma içirsem birşey olur mu?
cagankusunannesiii Si_se_ta_be doktora danış istersen canım alerjisi olup olmadığını anlamak için tadım yaptırman gerek sen de biliyosundur tabi ki
Lulemom Si_se_ta_be bi bilgim yok ilk kez duydum ama merak ettim. Terlemesin diye mi veriliyo bu. Ama terlemesi de bi yandan iyi değil mi. Üzerini fazla giydirmeyin terlemez o zaman 🤔
emineveminigi Si_se_ta_be uyurken terlemesi çok norm onun haricinde çok terleyen bir bebekse eviniz cok sicak ve bebek kalın giyinmisse azaltın bizimkide öyleydi kısa kollu badiyle duruyor ben birşey vermenizi tavsiye etmem doktorunuza danışın bence
LilyaBn Si_se_ta_be eğer emiyorsa sütünüz ona her şeyden daha faydalı. 3bucuk aylık bebeğe dut ve ayva suyu vermek çok mantıklı değil bence. Dut alerjen bir gıdadır bu arada. mide bağırsak sistemleri tam olarak gelişmeden bu tarz şeyler vermeyin. Bir de terlememesi için kat kat giydirmek yerine daha hafif şeyler giydirin.
Si_se_ta_be Gizemmasalx 22 aylık oğlum çok kötü üşütmüştü öksürüyordu sesi kısılmıştı ona kaynattıp verdim çok iyi geldi.
tenceretavakuskana Alerjı ve hazımsızlk yapabılır bence vermeyın hasta olursa doktora danısırsınız bunyesıne fazla gelır bence
Si_se_ta_be KucukAdamm Evet ayva çekirdeği aşırı terlemeyi önlüyor. Dut ise soğuk algınlığına çok iyi geliyor.
Si_se_ta_be Lulemom Ya zaten yağmurlar var doğalgaz da en gazla 38 -40 derece de yani fazla sıcak değil evimiz ama yine terliyor ben üşüttüğünü düşünüyorum. Dut soğuk algınlığına ayva çekirdeği de terlemeye iyi geliyor.
Si_se_ta_be emineveminigi Uyurken değil durduk yere de üstü örtülü değilken bile terliyor. Ara da da hapşırıyor hasta olmasını istemem.
KucukAdamm Si_se_ta_be Yaa tarifi tam olarak yazar mısınız bana , oğlum enfeksiyon atlatıyor su gibi terliyor . Geceden bu yana 12 defa üzerini değiştirdim . Kıyafet kalmadı , şimdi sırtına habire havlu koyuyorum .
Si_se_ta_be LilyaBn Evimiz çok aşırı sıcak değil üstünde de bir zıbın ve uzun kol badi var sadece üstünü örtmedigim zamanlarda da öyle arada hapşırıyor aşırı değil ama
Lulemom Si_se_ta_be bence terlemeyi önlemek doğru değil. Bu sefer sıcaklicak ama terleyemicek. Daha kötü değil mi. Başka sorunlar yaratabilir bence. Bi nevi ter bezlerini etkilemiş oluyosunuz
Si_se_ta_be KucukAdamm Sadece 1 ayvayı dilimleyin birde kuru dut varsa suya koyun incirin onun dışında içine zencefil tarçın falan da koyabilirsiniz çok iyi geliyor. Benim oğlum da böyle atlattı dediğiniz gibi su gibi oluyordu. Ama kullandığınız şeylerin doğal olması gerekir.
Si_se_ta_be Lulemom Oğlum ağır bir grip atlattı onu bu karışımlar la iyilestirdim öncesinde de çok araştırdım zaten
KucukAdamm Si_se_ta_be Zencefil tarçın ağır gelebilir belki , 9 aylık henüz . Ama ayva ve dutu denicem . Çok teşekkür ederim .