Kızlar yeni evlenmiş bir arkadaşımla beraberiz şuan çocukları olmuyor olanda düşükle sonuçlanıyor doktor genetik test istemiş karı koca olarak verdiler ve sonuç kızda translokasyon taşıyıcılığı tespit edilmiş. Doktor normal yolla çocuk olursa çocuk hasta doğar demiş tüp bebek önermiş ama maddi sıkıntılar varmış. Burda bir çok anne var o yüzden onun adına sormak istedik translokasyon taşıyıcısı olup çocuğu olan varmı ?