Gizemisss soyle anlatayım. Muhtemelen kokun, huzur veya güven duygusu için memede duruyordur. Aç olduğu için değil. Dakika hesabı yapma, kiraz kadar midesi var bir yudum süt bile doyuyur ama durmak istemesinin nedeni aç olduğu için değildir her zaman.
YouTube da doğru emzirme ve memeyi bebeğin tam tutması için videolar var onları izle, memenin ucunu değil kahverengi kısmını tutmayı başladığında acıların geçecek.