Asubel ben 64’ten 53’e düşmüştüm 2 hafta sonra, emzirmekten olduğunu düşünüyorum sütüm de gitmedi açıkçası bebeğim 6 aylık olmak üzere sadece emziriyorum mama da başlamadım hiç, öyle tıka basa yemek yiyen biri değilim süt olsun diye, 11 gibi kahvaltı yapıyorum akşam 5-6 gibi de akşam yemeği yiyiyorum o kadar bu işin çok yemekle bir ilgisi yok inanın bol bol sıvı tüketin sütünüz zaten olacaktır 🙏🏻