Merhaba anneler,
9 aylık bebeğim var. 3 öğün sabah kahvaltı, öğlen çorba arada yoğurt yiyor. Akşam meyve. Aralarda emziriyorum ama bazen emmek istemiyor acaba meme reddi mi oluyor yoksa açıkladığı için mi ?
ek gıda sonrası emzirmem sabah önce emer sonra kahvaltı uyur uyanır emer sonra ek gıda bu şekilde ama bazen az emiyor bazen emmek istemiyor. Sizler ek gıda miktarını ve emzirme sıklığınızı nasıl ayarlıyorsunuz kaç saatte bir emiyor veya mama yiyor ?