Kızlar 6 aylık olduk ve ek gıdalara başladık. Tabi doğal olarak artık su da vermem gerekiyor. Ancak ne kadar su vermem gerektiğini bilemiyorum. Çünkü suyu çok sevdi ve sürekli içmek istiyor bıraksam karnını suyla doldurur. Bu nedenle ne kadar su vermem gerektiği konusunda bilginiz varsa cevap yazarsaniz sevinirim.