Ben bu çocuğu anlamıyorum bı insan bu kadar mı sınırlı olurmuş iki elini yumruk yapıyor ellerini havaya kaldırıyor sinirleniyor bağırmaya başlıyor genel bebeklerde mi var bilmiyorum annemler ben kimsede görmedim bu çocuk niye böyle yapıyor dedikçe sasriyorum acaba dış çıkartıyor sancı oluyor ondan mı diyorum ama yemek görsün yapıyor oyuncagi düşsün yapıyor babasını beni görsün yapmaya başlıyor tik gibi ya görmeniz lazım o an yakalsam resmini çekçek ama anlık oluyor neden acaba sizin çocuklarda da varmı yoksa eşimin dediği gibi ırsi genlerden mi geliyor çünkü eltimin çocuklarıda yaparmış eşim öyle söyledi