Sevalmerdoglu 3 aylık olduğu için işi var normal 3 aylık bebekler dönemezler ya yuvarlamazlar falan sadece kayarlar sürekli de beşikte ana kucağında durmuyor sonuç olarak evlatlarımız bazen berde uyursa rda bırakabiliyoruz ya hani işte o yüzden işi var , destek istedim sorgu değil. Her yerdesiniz