Mnk2021 Merhaba arkadaşlar. Bugün tam 5 aylık oldu oğlum. Kilo kontrolü vardı sadece 100 gr almış ebe önemli olan boy uzaması bu ayda dedi . Sizin bebekleriniz bu ayda nasıldı kilo alımı yavaşlamıs miydi
Yasemin38 Mnk2021 canım 4.aydan sonra bir azalma oluyor kilo alımında ama istersen doktorla görüş bir. Sadece anne sütümü alıyor
AryaAsya Mnk2021 benimkide 3 ayindan sonra yavasladi. Ama 100grda sanki cok cok az acaba drunadami sorsaniz ? Bildigim kadariyla 4 ayindan sonra 500gr almasi beklenir
hatice08 Benim kızım da sadece 100 grm almisti.cok kafaya takiyordum.artik eskisi gibi her ay bir kilo almasını bekleyemeyiz.kilosu normal aralikta.boyu uzamış emzirmeye devam et dedi.