Herkese merhaba, 1 aylık bir kızım var. Yeni doğduğu zaman sütüm hemen gelmediği için mama verdik sarılıkta oldu doktor mama takviyesi yapmamızı istedi. Sarılık geçtikten sonra mamayı bırakmamız gerekiyordu ama bebeğim akşamları beni emmiyor. Emmek istiyor ama bi kaç kere çekip ağlamaya başlıyor kafasını sallıyor. Kollarını ve ayaklarını çırpıştırıyor. Her akşam böyle yaptığı için mama vermek zorunda kalıyorum. Mama içmeden susmuyor. Doktorum mamayı bırakmamı söylüyor ama bebeğim akşamları neden emmiyor ve emerken böyle ağlıyor?