En son ki adetim 25 eylüldü 10 ekimde memlekete izine gittik orda grip oldum porol içtim sonra memleketten dönünce aci biber den ellerim yandi acile gittik serum taktılar içine iki tane alerji ignesi katmislar bu kortizon mu bilmiyorum hâla adet olmadım supemiz de yok ama test yaptım negatif çıktı gebe değilim ama çok gecikti kötü durumdayim benim gibi olan varmi o serum gecikme yaparmı lütfen bişey soyleyin 😥😥😥