Naciyeylmz Tereyağını eritip içine irmiği atıyorum rengi dönene kadar kavuruyorum, sonra şekerini koyuyorum yine biraz kavuruyorum şerbeti de sütten yapıyorum soğuk ama sıcak koymuyorum sütte biraz kaynayınca kapatıyorum altını. Ölçüyü vermedim kaç kişi yiyecek bilmiyorum o yüzden.