Mrsanne Emziren anneler kaç aylıktan sonra gazlı içecek içmeye başladınız. Ben halen içmiyorum sanki çocuğu gaz bombasına döndürecek gibi geliyor. 🙄
mom7794mom Mrsanne emzirdiğimiz sürece içmememiz gerekiyor. Canınız çekerse tadımlık veya küçük bardakla aralıklı içebilirsiniz.
ayseeeasln21 Mrsanne ben yemeklerde çok canim çekerse bir bardak iciyorum üzerine 2 3 bardak su tuketiyorum hemen
Wolverine Mrsanne Gazlı içeceklerin içinde ki gaz doğrudan sute karışmaz. Gaz yapan yemeklerin içindeki gazlar gibi değiller. Bir bardak içebilirsiniz
Wolverine Mrsanne 20 aylık bir oğlum var benim gazlı dogdugundan beri. neler yemedim gaz yapmasın diye, gazlı bebek malesef ki hep gazlı. Ama çok araştırdım dediğim gibi doğrudan süte karışmıyor. İçin bir bardak sorun olmaz