stnnfbbdbdv Arkadaşlar merhaba yarın verem aşısı olmaya götüreceğim çocuğunda ateş kusma kabızlık vs gibi yan etkileri olan var mıydı
Mltems stnnfbbdbdv bizde hiçbişey olmadı. Bebekten bebeğe değişiyor. Ben aşı öncesi gece uyuyamamıştım ağlarsa ateşlenirse vs diye hiçte brşey olmadı hiç korkma. Sadece her halukale karşı ateş düşürücü calpol al ve ateş ölçerin yanında olsun.
stnnfbbdbdv Sunshinemom kaç gün sürmüştü zaten kolik huzursuz bebek of allahım üstüne bir de aşı için huzursuzluk düşünemiyorum 😿
Sunshinemom stnnfbbdbdv açıkçası bnm bebeğmde genelde hep ağladığı için farkedemedim 😅 ama yaptrdığımız gün çok mahsumdu öle.1-2güne geçti
stnnfbbdbdv Sunshinemom ay aynen kaka problemi bizi mahvetti çocuk hep ıkınıyor ağlıyor 3 aydan sonra düzelir diyorlar inşallah düzelir
stnnfbbdbdv Mltems ateş ölçerim ve ilacım var hayatım inşallah bir şey olmaz bizede çok teşekkür ederim 😊
Zerosss stnnfbbdbdv bı yan etkisi olmadı bizde de sadece halsizlik vardı. Hemsire ye sorarsın zaten söyler atesi çıkınca ateş düşürücü verirsin öncesinde verme.
Lulemom stnnfbbdbdv bizde hiç bişi olmadı. 3 gün ateş huzursuzluk olur dedi ebe, ama hiç bişi olmadı çok şükür. Sadece aşıyı yaparken ağladı,uykusu da vardı odadan çıktığımızda susmuş uyuyordu. İnşallah sizde sorunsuz geçirirsiniz