Surprizkutusu Bebeğim 2 aylık hastanede yatıyoruz ama hic iyiye gitmiyor durumu. Yoğun bakıma girebilir eger tikanirsa ambulansla sevk olur dediler Lutfen başına gelenler kac gunde bitiyor bu illet ne givi tedaviler uyguladiniz lutfen yazabilir misiniz bebegim ellerimden kayip gidiyor sanki
GoGirl Surprizkutusu hasta birinden birinden geciyor oglumada abisinden gelmisti 7 gun hastanede yatmistik cok sukur iyi oldu tekrarlamadi bir daha siz de insallah en kisa surede iyi olursunuz
Bellaesmer Surprizkutusu merhaba rsv bulasici bir virüs bırınden bulasmıs ve bu virüste bekledıkce daha kötü oluyor hastalandigi gibi doktora gittinizmi? 2 aylık yegenım yatış verıldi oksuruyor nefes alamıyor die ıkı gecedir özel bir hastanede yatıyor cok ılgılendıler suan iyi taburcu olcaklar ıns hava verdiler devamlı
Sevinc24 Surprizkutusu benim kızımda 5.5 aylık şu an rsv evde hava veriyoruz kızım okuldan getirdi gece çok öksürüyor
Aselimbulutum GoGirl merhaba çok geçmiş olsun çocuklarınızda nasıl belirtiler vardı acaba benim oğlumda hasta şuan burnu akıyor ve balgamlı öksürük var sürekli öksürmüyor ama doktora gitsem mi hemen
Swtlna Şu an geçiriyoruz berbat bi şey, göze damla kulağa damla, burnuna 2 çeşit damla, antibiyotik, ve büyükler için kullanılan bir de öksürük şurubu, çocuk bitti resmen. Geçen cuma başladı hala hasta…
Swtlna Surprizkutusu öksürük halsizlik balgamı var burnu dolu nefes alamıyo hırıltı gözleri akıyo karnı ağrıyo kulağı ağrıyo her şey var. Bi tek şükür ki ateş yok
Surprizkutusu Swtlna aynen oyle 2 aylık bizimki de berbaet ve uzun süren bir hastalik cocuk mahvoldu buyumesi her seyi durdu
-erCansu- Surprizkutusu 2 aylıkken benm oğlumda yattı tam 15 gün bı gün daha geç getirsen ciğerine tüp takardik demişlerdi çok kötü günlerdi sizi çok iyi anlıyorum oğlumada beyinsiz bı kendini bilmez gripli birinden bulasmisti yemn ederim gözlerim doldu korkma atlatiyolar bı şekilde 😢😢😢
Surprizkutusu -erCansu- 15 gün çok fazlaymis devlet hastanesinde mi yattiniz ve kaçıncı gunden sonea iyilesme gosterdi acaba? Hemen cikarmamalarinin nedeni takip etmek istemeleri miydi Bebegim okadar halsiz ki sürekli inliyor. Öksürük nöbetleri azaldı giibi ama ancak yaşayan bilir.. Cok gecmis olsun size de Allah tekrarını gostermesin. Suan kac aylık
-erCansu- Surprizkutusu özelde yoğun bakımda yattı direk ciğer filmi çekildi ciğerleri dolmuştu malesef bı hafta antibiyotik tedavisi kesin diye kaldı sonra hiriltisi geçmediği için tuttular devamında şuan 3 yaşında çok şükür rabbim kimseyi evladiyla sınamasn
Surprizkutusu -erCansu- bizi de suan yogunbakima sevk ettiler ama boş yer bulamıyorlar. Siz hangi hastanenin yogunbakiminda kaldiniz? Biz de ozeldeyiz ama burada cocuk yogunbakim yok, yenidogana da 2 aylık yatirmiyorlarmis malesef.
prensler_-_ -erCansu- Benim bebeğim in öksürük geçti ama hırıltı hala var şuan uyuyo ve hirliyo 8 aylık antibiyotik kullandım ben sprey ve bir şurup kullanıyor um hırıltı sorunmu
Sonsuzmutluluk Surprizkutusu Hangi şehirde yaşıyorsunuz çok geçmiş olsun korkmayın düzelir inşallah tedaviyle bir tanıdığımızın 1 aylık bebekte bronşitten yoğunbakımda şuan. Bulunduğunuz hastane yoğunbakım ayarlar 112yle falan görüşüp korkmayın
-erCansu- Surprizkutusu İstanbul’da academia vardı ama kapandı smdi orası evet benm oğlum yatacağı zamanda boş yer bulmak sorun dua edince boş yer olsun bu hastanede demişti 🥴 çok geçmiş olsun yaa ama mutlaka sevk edecek biyer bilurlar Allah şifalar versin