Kızlar bebeğinizin saçını kazıttınızmı nasıl kac aylıkken sızmı yaptınız benım bebegım 4 aylık suan hazır kış jiletle vurmak istiyoruz ama kımseye guvenemem kesme konusunda ben kesim diye düşündüm ama onada korkuyorum Bı yerını keserim dıye sız nasıl yaptınız öneriniz varmı