Dmtpyrz Kızlar aranızda kullanıp memnun kaldığınız marka var mı onerebilceginiz birde soğuk sıcak hava nemlendirici olayı nasıl oluyor acaba ona göre Alicam
birfincantuzruhu Dmtpyrz Ben buhar makinası kullanıyorum soğuk genelde yazın oğlum hasta olduğunda kışında kaloriferler yandığında kuruluk olmaması için. Markası we well çokta memnunum 🌸
Tugba07eylul Dmtpyrz ben ebebekten aldım weewell 250 TL soguk veriyor sıcak yok renkli ışık yanıyor cok memnunum
Dmtpyrz Bmom bende soğuk diyince soğuk mu üflüyor evi sogutmazmi diye merak ettim bilgim yok onun icin
Tugba07eylul Dmtpyrz hayır soğutmaz ki o kadar şeyden nem alıyor sadece klima ile yatıyoruz bebeğe iyi oldu aldıktan sonra